بررسی مفهوم قابلیت ایجاد ارتباط بازاریابی یکپارچه و کارایی برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مفهوم قابلیت ایجاد ارتباط بازاریابی یکپارچه و کارایی برند دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مفهوم قابلیت ایجاد ارتباط بازاریابی یکپارچه و کارایی برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مفهوم قابلیت ایجاد ارتباط بازاریابی یکپارچه و کارایی برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مفهوم قابلیت ایجاد ارتباط بازاریابی یکپارچه و کارایی برند :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
براساس بازبینی برپایهی منابع ) RBV ( یک مؤسسه حقوقی، این تحقیق بررسی مینماید که چگونه قابلیت ایجاد ارتباط بازاریابی یکپارچه ( IMC ( از طریق تحت تأثیر قرار دادن اثربخشی مبارزه برای ایجاد ارتباط و کارایی برند برپایهی بازار، منجر به کارایی مالی برند میگردد. بطوررقابتی، اکثر شرکتها قادر به ایجاد قابلیت IMC متمایز به خود و با اثربخشی بیشتر بر تلاششان میباشند، که درحقیقت منجر به یک برند ممتاز براساس بازار و کارایی مالی برند میگردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.