بررسی رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان ) – CRM ( با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران می باشد. روش پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و ازنوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را کلیه مشتریان ادارات مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران تشکیل خواهند داد. نمونه آماری این تحقیق به دلیل نامحدود بودن تعداد جامعه آماری، بر مبنای روش تصادفی در دسترس و با استفاده از جدول مورگان و کرجسی انتخاب گردید. بر این اساس هر گاه تعداد جامعه آماری نامحدود و یا بالای صد هزارنفر)غیرقابل شمارش( بوده،نمونه آماری ۴۸۳ نفر انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از پرسشنامه های جمع آوری شده، از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شد. بدین ترتیب که برای توصیف پاسخهای داده شده به سوالات پرسشنامه تحقیق از جدول های توزیع فراوانی و درصد پاسخهای مربوط به هر یک از سوالات استفاده شد و در سطح استنباطی برای آزمون فرضیهها در آزمون فرضیه ابتدا از آزمون کلموگروف اسمیر نوف ) K-S ( و سپس آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد. نتیجه آزمون فرضیات نشان داد که تمامی فرضیات فرعی تایید شده و فرضیه فرعی مبنی بر رابطه رابطه بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ( با بهبود کیفیت خدمات: مطالعه موردی ادارت مرکزی بانک کشاورزی شهر تهران تایید شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.