بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر تعهد مشتریان از طریق بازاریابی رابطه مند در حوزه خدمات بیمه است؛ پژوهش به شیوه توصیفی انجام شده است؛ جامعه آماری پژوهش شرکت بیمه آسیا در شهر مشهد می باشد، که مشتمل بر ۴۴ نفربودند؛ حجم نمونه مطابق با فرمول کوکران ۴۴ نفر برآورد شد. پس از تعیین و تأیید شاخص های مرتبط با متغیر های اصلی مساله، پرسشنامه تهیه شده و در نمونه آماری توزیع گردید.برای تهیه آمار توصیفی، داده های گردآوری شده از طریق نرم افزار spss و pls مورد آزمون قرار گرفت و در پایان صحت روابط مولفه های در مدل مفهومی مورد تأیید قرار گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.