بررسی تأثیر بسته بندی و قیمت گذاری محصولات بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:خریداران محصولات لبنی پگاه در شهرستان گرگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر بسته بندی و قیمت گذاری محصولات بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:خریداران محصولات لبنی پگاه در شهرستان گرگان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر بسته بندی و قیمت گذاری محصولات بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:خریداران محصولات لبنی پگاه در شهرستان گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر بسته بندی و قیمت گذاری محصولات بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:خریداران محصولات لبنی پگاه در شهرستان گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر بسته بندی و قیمت گذاری محصولات بر وفاداری مشتریان مطالعه موردی:خریداران محصولات لبنی پگاه در شهرستان گرگان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

بسته بندی پیام تولید کننده را به خریدار میرساند و بین آنها ارتباط برقرار کرده و اطلاع رسانی مینماید و از طرفی میتواند بر قیمت گذاری تأثیر گذار باشد و هر دوی آنها )بسته بندی و قیمت گذاری( با هم میتوانند در جذب و حفظ مشتری یا به عبارت بهتر وفاداری مشتریان نقش داشته باشند. از اینرو این تحقیق به بررسی تأثیر بسته بندی و قیمت گذاری محصولات بر وفاداری مشتریان در محصولات لبنی پگاه در شهرستان گرگان در شش ماه اول سال ۱۳۳۱ میپردازد که با توجه به نامحدود بودن جامعه تعداد اعضای نمونه از فرمول کوکران ۳۸۱ نفر تعیین و پرسشنامه بین آنها توزیع گردیده و برای تجزیه و تحلیل نتایج از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان دهنده اثر مثبت و معنادار بسته بندی و قیمت گذاری بر وفاداری مشتریان و بسته بندی بر قیمت گذاری میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.