بررسی تاثیر راحتی معامله و تجربه مشتری بر رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر راحتی معامله و تجربه مشتری بر رضایت مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر راحتی معامله و تجربه مشتری بر رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر راحتی معامله و تجربه مشتری بر رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر راحتی معامله و تجربه مشتری بر رضایت مشتری :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

درگذشته به – دلیل اینکه میزان تقاضا بیشتر از میزان تولید کالا و خدمات بود، تولیدکنندگان یا عرضهکنندگان محصولات و خدمات براین باور بودند که هر محصول یا خدمتی را که تولید یا عرضه کنند، مشتریان آن را خواهند خرید. اما در دنیای امروز، با رقابتی شدن بازار وافزایش دسترسی مشتریان به عرضهکنندگان مختلف، این مشتریان هستند که تصمیم میگیرند چه کالا یا خدماتی با چه کیفیتی باید به آنانعرضه شود. هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر راحتی معامله و تجربه مشتری بر رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی تجربه مشتری می باشد. جهت دستیابی به هدف فوق، جامعه آماری شامل کلیه مشتریان بیمه ایران تهران در نظر گرفته شدند، با استفاده از فرمول کوکران تعداد نمونه برابر ۴۸۳ نفر تعیین شد و نمونهگیری با استفاده از روش تصادفی ساده انجام شد. برای جمع آوری اطلاعات از استفاده گردید. تحلیل دادهها با استفاده از روش معادلات ساختاری و از طریق نرمافزار لیزرل انجام شد. نتایج دلالت بر این داشتند که تجربه مشتری و راحتی معامله بر رضایت مشتری تأثیرگذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.