مقاله بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور دارای ۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور :

بخشی از فهرست مقاله بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور

مقدمه
افزایش توان و گشتاور موتور کار دو گروه است
فصل ۱ (بررسی پارامتر های موثر در افت توان موتور)
راندمان
حجمی
راندمان ترمودینامیکی
ضریب تراکم
راندمان مکانیکی
فصل ۲ (راه های جلوگیری از افت توان موتور)
۱افزایش راندمان حجمی
تزریق اب در منیفولد ورودی
افزایش توان با استفاده از هدرز
تخلیه آسانتر گازهای خروجی
۱استفاده از توربوشارژ
سوپر شارژر و توربو شارژر:
توربوشارژر چیست؟
محدودیت های توربوشارژر
پره‌های سرامیکی توربین
خنک کننده داخلی
سوپر شارژر
مقایسه توربو شارژر و سوپر شارژر
افت توان غیر قابل اجتناب
• تولید حرارت
• قابلیت اطمینان
• میزان تقویت
توربو شارژر چیست؟
یک نگاه آماری
ساختار توربو شارژر
توربوشارژر
۳نحوه عملکرد توربوشارژر:
نکاتی در مورد طراحی یک توربوشارژر:
پس افت
توربوشارژ و نیتروس
استفاده از ضد پس افت (Anti-Lag) در خودروهای مسابقه ای
فصل سوم (زمانبندی سوپاپ متغیرموتورهای احتراق داخلی)
تایمینگ سوپاپ ها
بسته شدن سوپاپ ورودی
بازشدن سوپاپ اگزوز
باز بودن همزمان سوپاپها:
تایمینگ متغیر سوپاپ
لیفت (lift)متغیر سوپاپ
تایمینگ و لیفت متغیر سوپاپ
فصل چهار (افزایش راندمان ترمودینامیکی و مکانیکی)
افزایش ضریب تراکم
تغییر در سطح سر سیلندر
تعویض میل لنگ
تغییر پیستون ها
افزایش راندمان مکانیکی
EGR
انواع روشهای
EGR
EGR سرد خارجی
جمع بندی کلی

در کشورهای سازنده موتور توان موتور به سه روش می باشد:
DIN-1 استاندارد اروپایی (المانی) (موتور بر روی خودرو سوار شده باشد و با تمام وسایل جانبی موتور)
CUNA- 2 استاندارد ایتالیایی (موتور بدون فیلتر هوا و لوله اگزوز و بدون سوار کردن بر روی خودرو اندازه گیری می شود.
SAE- 3 استاندارد امریکایی (موتور بدون فیلتر هوا و لوله اگزوز و دینام و پمپ اب و فلایویل و دیسک و صفحه) برای مثال توان موتورامریکایی بزرگ اگر ۱۰۰ اسب بخار در سیستم SAE باشد در سیستم استاندارد DIN حدودا برابر ۸۰ تا ۹۰ اسب بخار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.