اخلاقیات در بازاریابی الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اخلاقیات در بازاریابی الکترونیکی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اخلاقیات در بازاریابی الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاقیات در بازاریابی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اخلاقیات در بازاریابی الکترونیکی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
مسأله اخلاق و رعایت اصول اخلاقی یکی ازموضوعات مهم در حوزه کسب وکار الکترونیکی و بازاریابی می باشد. هدف این مقاله بررسی اخلاقیات در حوزه کسب و کار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی با محوریت عناصر آمیخته بازاریابی سنتی شامل محصول، قیمت، مکان و ترفیعو همچنین کمک به فرآیند تصمیم گیری متخصصینی که در زمینه بازاریابی اخلاقی فعالیت می کنند، می باشد. این پژوهش با بررسی مقالاتموجود در این زمینه و استفاده از شیوه ای توصیفی تحلیلی به تبیین نقش اخلاق در حوزه کسب و کار الکترونیک، بازاریابی الکترونیک و عناصر – آمیخته بازاریابی پرداخته است. در نهایت در قسمت بحث و نتیجه گیری راه حل هایی برای مسائل اخلاقی در بازاریابی الکترونیکی ارائه و نتیجه گیری شده است که اخلاقیات نقش کلیدی در بازاریابی و بازاریابی الکترونیکی دارد. ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد در شیوه های کسب و کار الکترونیکی جز از طریق توجه به مسائل اخلاقی امکان پذیر نمی باشد. توجه به ذینفعان عاملی اساسی برای موفقیت در این زمینه می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.