پروژه دسته موتورهای هیدرولیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروژه دسته موتورهای هیدرولیکی دارای ۶۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دسته موتورهای هیدرولیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دسته موتورهای هیدرولیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دسته موتورهای هیدرولیکی :

بخشی از فهرست پروژه دسته موتورهای هیدرولیکی

شبیه¬سازی جامع دینامیکی ۳
فصل اول ۵
چکیده ۶
مقدمه ۷
دسته موتور هیدرولیکی، تعاریف ۱۰
مدلسازی دسته موتور ۱۲
مدلسازی جریان سیال دی¬کاپلر و باریکه اینرسی ۱۴
معادلات پایه سیال نیوتنی تراکم ناپذیر عبوری از دی¬کاپلر ۱۵
معادلات پایه سیال نیوتنی تراکم ناپذیر عبوری از باریکه اینرسی ۲۰
استخراج ضرایب هایپرالاستیک توابع پتانسیل انرژی کرنشی از نتایج تست آزمایشگاهی ۲۱
استخراج مشخصه های دینامیکی لاستیک به روش اجزاء محدود در نرم¬افزار ANSYS ۲۴
شبیه¬سازی دینامیکی ۲۵
پاسخ زمانی سیستم غیرخطی به تحریکهای استاندارد ۲۶
پاسخ زمانی سیستم غیرخطی به تحریکهای غیراستاندارد ۲۸
نتایج آزمایشگاهی پاسخ فرکانسی یک دسته موتور هیدرولیکی بدون دی¬کاپلر ۳۰
نتیجه¬گیری ۳۲
فصل دوم ۳۳
فهرست نمادها و نشانه ها ۳۴
جدول ها
جدول ۱. ضرایب توابع پتانسیل انرژی کرنشی ۳۵
جدول ۲. خواص لاستیک استفاده شده در تحلیل مدل در نرم افزار ANSYS ۳۵
جدول ۳ – مقادیر سختی مختلط حاصل از تحلیل هارمونیک ۳۶
جدول ۴- مقادیر پارامترهای مشخصه یک دسته موتور هیدرولیکی نمونه [۴] ۳۶
شکل ها
شکل ۱- مشخصه دینامیکی یک دسته موتور ایده آل ۳۷
شکل۲- اجزاء کلی یک دسته موتور هیدرولیکی ۳۷
شکل ۳- مدل پارامتری متمرکز مربوط به یک دسته موتور هیدرولیکی نمونه ۳۸
شکل ۴- مدل ریاضی سیال حجم کنترل مربوط به دو منفذ ۳۸
شکل ۵- نتایج تست کشش-فشار بر روی نمونه های استاندارد لاستیک فوقانی هیدرومانت ۳۹
شکل ۶- تنش فن میزز حاصل از بار عمودی ۶۵۰ نیوتن (آنالیز متقارن محوری) ۳۹
شکل ۷- مدل دینامیکی شبیه¬سازی شده در Simulink شامل پارامترهای غیرخطی, معادلات پیوستگی, مومنتوم و معادلات حاکم سیال ۴۰
شکل ۸- نمودار تابع
۴۰
شکل ۹- تحریک با دامنه ۰.۱ mm و فرکانس ۵۰ Hz ۴۱
شکل ۱۰- تحریک با دامنه ۲ mm و فرکانس ۶ Hz ۴۲
شکل ۱۱- تحریک با دامنه ۲ mm و فرکانس ۵۰ Hz ۴۳
شکل ۱۲- تحریک با دامنه ۰.۱ mm و فرکانس ۲۵۰ Hz ۴۴
شکل ۱۳- تاثیر دینامیک سیال بر رفتار غیرخطی سیستم ۴۵
شکل ۱۴ ۴۵
شکل ۱۵- دستگاه تست فرکانسی MTS 831.5 ۴۶
شکل ۱۶- تاثیر دینامیک سیال بر افزایش ناگهانی سختی دینامیکی سیستم در فرکانسهای بسیار زیاد (طرح اول) ۴۶
شکل ۱۷- تاثیر دینامیک سیال بر افزایش ناگهانی سختی دینامیکی سیستم در فرکانسهای بسیار زیاد (طرح دوم) ۴۷
شکل ۱۸- تغییر مقاومت باریکه اینرسی و اثر آن بر بهبود طرح دوم در نتایج شکل (۱۷) ۴۷
Abstract ۴۸
مراجع ۴۹

یکی از مهمترین جذب کننده‌های ارتعاشات در خودروها دسته موتور می‌باشد. این وسیله می‌تواند ارتعاشات موتور را به بدنه و ارتعاشات ناشی از جاده و بدنه را به موتور منتقل نماید. دسته موتور علاوه بر تحمل ارتعاشات منتقل شده، بایستی وزن موتور و جعبه دنده را نیز تحمل نماید. بطور کلی دسته موتور قطعه‌ای لاستیکی است که بین شاسی و موتور قرار می‌گیرد.. امروزه جهت بهبود عملکرد ارتعاشی خودرو از نسل جدیدی از دسته موتورها به نام دسته موتورهای هیدرولیکی جهت کاهش ارتعاشات نامطلوب وارد بر سرنشین (ناشی از نامیزانی موتور و ناهمواری جاده) استفاده می¬شود. تغییرپذیری مشخصه های ارتعاشی سیستم در دامنه و فرکانسهای تحریک متفاوت وارد بر موتور خودرو، عامل اصلی محبوبیت این دسته موتورهای خودتنظیم می¬باشد. تعیین چگونگی تغییر مشخصه¬های سیستم دسته موتور هیدرولیکی مستلزم تعیین پاسخ گذرای سیستم و نحوه تغییرات سختی، دمپینگ و لختی اجزاء منعطف سیستم شامل لاستیک، محفظه-ها و سیال میان محافظ نسبت به زمان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.