هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.