بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر خرید اینترنتی مطالعه موردی : سایت مؤسسه آموزش عالی آزاد پارسه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر خرید اینترنتی مطالعه موردی : سایت مؤسسه آموزش عالی آزاد پارسه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر خرید اینترنتی مطالعه موردی : سایت مؤسسه آموزش عالی آزاد پارسه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر خرید اینترنتی مطالعه موردی : سایت مؤسسه آموزش عالی آزاد پارسه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر خرید اینترنتی مطالعه موردی : سایت مؤسسه آموزش عالی آزاد پارسه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در محیط رقابتی و چالشی امروزه شرکت ها و کسب و کارهای تجاری، ناگزیر به استفاده از فن آوری هایالکترونیکی به منظور حفظ و ادامه حیات و بقای خود هستند. ورود به رقابت الکترونیکی و اینترنتی نه تنها مستلزمداشتن دانش فنی بالا و صرف هزینه های زیاد بوده، بلکه داشتن شرایط غیر فنی و مرتبط با ادراکات و رفتارهایمصرفی مشتریان را می طلب ، تا بستری فراهم آورن که مصرف کنند گان با اعتماد و احساس امنیت، اطمینان از حفظحریم و اطلاعات خصوصی، کیفیت محصولات و خدمات و نیز ارزش ارائه شده و در نهایت کمترین احتمال خطر بهمبادله و معامله در محیط شبکه و اینترنت بپردازند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر عواملی مانند اعتماد ، ارزش ادراکشده ، سودمندی و سهولت ادراک شده بر خرید اینترنتی می باشد . داده ها به وسیله پرسشنامه از ۱۹۲ نهر از داوطلبینموسسه آموزش عالی آزاد پارسه همدان همه تجربه خرید اینترنتی از سایت این موسسه را داشته اند ،گردآوریشده است و به کمک نرم افزار spss و لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج نشان داد که اعتماد ،ارزش ادراک شده ، سودمندی ادراک شده و سهولت ادراک شده تاثیر معناداری برنگرش دارند . همچنین نگرش برقصد خرید تاثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.