بررسی ریسک خرید و حساسیت نام و نشان تجاری در تصمیمگیری های خریدسازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ریسک خرید و حساسیت نام و نشان تجاری در تصمیمگیری های خریدسازمانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ریسک خرید و حساسیت نام و نشان تجاری در تصمیمگیری های خریدسازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ریسک خرید و حساسیت نام و نشان تجاری در تصمیمگیری های خریدسازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ریسک خرید و حساسیت نام و نشان تجاری در تصمیمگیری های خریدسازمانی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه تصمیمات خرید در شرکتها و سازمانهای مختلف از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. خریداران سازمانی در تصمیم گیری های خود به عوامل متعددی توجه می نمایند یکی از این عوامل اطلاعات نام و نشان تجاری عرضه کننده در هنگام ارزیابی پیشنهادهای خرید می باشد از این روهدف اصلی از این مقاله بررسی و تحلیل قرار گرفت. این تحقیق از نظر ماهیت توصیفی ه تحلیلی می باشد و یک چارچوب کیفی در ارتباط با مفاهیم مربوط ارائه می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.