بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
در سال های اخیر، کسب و کارها با بحران های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی گوناگونی در بازار روبرو شده اند و کاهش اعتماد مشتریان به کسب و کارها از نتایج این بحران هاست. یکی از استراتژی های بسیار کاربردی در شرایط بحران، برندسازی است. برندسازی، یک استراتژی برای خلق تمایز در کسب و کارهای خدماتی و تولیدی محسوب می شود و در دنیای امروز کسب و کارها، نه تنها در پی رقابت برای بدست آوردن بازار محصولات و خدمات هستند، بلکه تلاش بسیاری در جهت ایجاد همسویی ادراکات ذهنی مشتریان با خودشان انجام می دهند. حمیدی زاده و همکاران، ۱۹۳۱ بدین منظور می توان شخصیت برند را معرفی نمود،زیرا هدف شخصیت برند، شناسایی ویژگی های شخصیتی مشتریان و برند و ایجاد انطباق بین آن ها در بازار و در نهایت، خلقارزش ویژه برای کسب و کار است . یک شخصیت برند مطلوب منافع بسیاری برای کسب و کارها در پی دارد : تقویت ترجیحاتمصرف کننده ،افزایش سطح اعتماد و وفاداری و تهیه یک مبنایی برای تمایز محصولات. به منظور ایجاد شخصیت برند مطلوب دربازار، کسب و کارها باید انتظارات و خواسته های مشتریان از جمله ارزش های انسانی و اجتماعی آن ها را برآورده نمایند. در سالهای اخیر، شخصیت برند به عنوان یک راهبرد و استراتژی مهم برای کسب و کارها مطرح است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.