شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی مطالعه موردی: بانک ملت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی مطالعه موردی: بانک ملت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی مطالعه موردی: بانک ملت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی مطالعه موردی: بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمی مبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی مطالعه موردی: بانک ملت :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
بانکهای امروزی برای رقابت در محیط متلاطم امروز ناچار از توجه ویژه به کیفیت خدمات خود هستند. بدون تردید ایجاد رضایت در مشتریان و حتی به شوق آوردن ایشان از کیفیت خدمات، در وهله اول نیازمند شناخت نیازها و خواسته های ایشان و سپس انتقال این خواسته ها بهموقعیتی است که محصولات و خدمات تولید می شود. با توجه به واقعیتهای مذکور و خلاء بسیار بزرگی که در این زمینه وجود دارد، در این تحقیق کوشش گردید تا با بهرهگیری از ادبیات موجود در خصوص ارزیابی کیفیت خدمات به شناسایی و الویتبندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در صنعت بانکداری بر مبنای مدل تلفیقی سیستمیمبادله ای کیفیت خدمات و مدل سروکوال با استفاده از رویکرد فازی پرداخته شود. برای دستیابی به این مهم ابتدا با مطالعات عمیق ادبیات موضوع و تکنیک تحلیل عاملی تاییدی ابعاد اصلی و فرعی مدل مشخص گردید. پس از آن با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی A.FHP ابعاد اصلی و فرعی مدل تلفیقی ارزیابی کیفیت خدمات بانکی وزن دهی و رتبهبندی شدند. با توجه به نتایج تجزیه و تحلیل داده مدل تلفیقی ارزیابی کیفیت خدمات بانکی ارائه شد که دارای شش بعد اصلی کیفیت عوامل ظاهری )محسوس(، کیفیت سیستم خدماتی، کیفیت رفتاری و پاسخگویی خدمات، کیفیت دستگاههای خدماتی، صحت مبادلهای خدمات و کیفیت همدلی مشتریان با بانک است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.