رویکردی بر مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکردی بر مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکردی بر مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکردی بر مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکردی بر مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

ارزش واقعی هرسازمان به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی است. برای سازمانها مهم است که بدانند ارزش تنها در اطلاعات بیشتر وفناوری پیشرفته تر نیست بلکه در داشتن دانش مدیریت ارتباط با مشتری است. چنانچه کسب وکارها داده های مشتریان را به دانش تبدیلکرده و ازآن برای بهبود ارتباط با مشتریان استفاده نمایند، باعث ایجاد وفاداری مشتری خواهد شد که مزایای بی شماری به همراه دارد. از اینرو هدف از این تحقیق، شناخت مدیریت ارتباط با مشتری و اجزا و عناصر آن و سپس بیان مزایای استفاده از آن هم برای سازمان و هم برای مشتریان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.