تاثیر هوش مشتری برنوآوری و رفتارمصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هوش مشتری برنوآوری و رفتارمصرف کننده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هوش مشتری برنوآوری و رفتارمصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هوش مشتری برنوآوری و رفتارمصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هوش مشتری برنوآوری و رفتارمصرف کننده :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این پژوهش باهدف بررسی تاثیر هوش مشتری برنوآوری و رفتارمصرف کننده انجام شده است.مدیران شرکتهابرای کسب مزیت رقابتی نیاز به ابزارهاو روش های خاص مدیریتی دارند تا علاوه بردراختیارقراردادن اطلاعات خاص ، معتبر و حیاتی به آنها بینشی روشن درمورد مصرفکنندگان ویا مشتریان و طرح های عرضه وتقاضا ارائه دهند به طوریکه ارزش مشتری را بالاببردو سود نیز به دنبال داشته باشند. هوش مشترییکی از این ابزارهامی باشد؛ نتایج این تحقیق نشان دادکه توجه به هوش مشتری که یکی از پدیده های نوظهور درمبحث بازاریابی است می توان علاوه بر شناسایی نیازهای مشتریان و فراهم نمودن ارزش برای آنها، بستر مناسب برای پیش بینی و تحلیل رفتار مشتریان، خلق ایده، بروز خلاقیت هاونوآوری درمحصولات،خدمات و بازارها فراهم نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.