تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آگاهی مشتری از نام تولید کننده بر وفاداری به برند ملی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

وفاداری مشتری از جمله مولفه هایی است که بازاریابی رابطه مند به ویژه در بازار پوشاک امروزه به آن تاکید قابل توجه ای می نماید.یکی ازعواملی که در شکل گیری این وفاداری نقش دارد آگاهی مشتریان از نام تولید کنندگان می باشد. از این رو پژوهش حاضر به بررسی تاثیرآگاهی مشتری از نام تولید کننده از طریق نگرش نسبت به برندهای ملی بر وفاداری به برند های ملی پرداخته است.به منظور تحقق این هدف،بر اساس مدل مفهومی تحقیق رابطه آگاهی مشتریان از نام تولید کننده و وفاداری به برند ملی فرضیه سازی و اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید. جامعه آماری این تحقیق مشتریان پوشاک شهرستان رشت، در استان گیلان بوده است. حجم نمونه آماری ۴۸۳ نفر بوده که تعداد ۳۲۴ پرسشنامه توزیع و ۴۸۳ پرسشنامه جمع آوری گردید. برای تعیین نرمال بودن توزیع جامعه از آزمون کولموگروف و اسمیرنف استفاده شده و جهت تجزیه و تحلیل دادهها وآزمون فرضیههای تحقیق از مدلسازی معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای LISREL و ۸۵.۳ SPSS 22استفاده گردید.یافته های پژوهش حاضر نشان می دهد که آگاهی مشتریان از نام تولید کننده بر کیفیت ادراک شده، ریسک های مالی و عملکردی و ریسک های روانی و اجتماعی تاثیر مثبت دارد. همچنین دریافت شد ریسک های مالی و عملکردی تاثیر منفی بر نگرش نسبت به برند های ملی نداشته وریسک های روانی و اجتماعی نیز بر برند های ملی تاثیر مثبتی ندارند. در ادامه یافته ها حاکی از آن است کیفیت ادراک شده اثر مثبتیبر روی برندهای ملی دارند. در نهایت نتایج بیانگر آن بود که نگرش نسبت به برند های ملی بر روی وفاداری به برند های ملی تاثیر مثبتی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.