مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با شهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با شهر دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با شهر :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هریک از شهر های جهان به فراخور ظرفیت و امکانات و فعالیتهای خود از نوعی شهرت و آوازه نیز برخوردارند که آنها را از دیگرشهرها متمایز و ممتاز میسازد و این شهرها و مناطق شهری با شهرها و مکانهای دیگر در زمینه های مختلف مانند سرمایهگذاری، توریست ومراکز خرید و غیره رقابت می کنند و این امر به واسطه فشارهای ناشی از سرعت جهانی شدن تشدید شده است، مهم ترین ابزار قابل رویت در این شبکه برخورداری از برند شهری است در واقع برند شهری هویت ویژه یک شهر و نشان و تخصص شهر را نشان میدهد. با رقابت شهرهای جهان با یکدیگر برای جذب گردشگر و سرمایه اقدام به فعالیتهایی میکنندکه موجب جذب شهروندان و توریسم و القای حس سرزندگی در شهروندان می شود. یکی از مهم ترین عواملی که می توان از آن به عنوان یک عامل مهم در شاخص سازی بناهای تاریخی استفاده کرد. این پژوهش با هدف آشنایی با مفاهیم و مبانی برندینگ شهری به عنوان یک ضرورت در شهر می باشد. هدف از برندگذاری شناسایی نام و هویت مربوط به در بین شهروندانو گردشگران است که منجر به توسعه گردشگری می شود و با روش توصیفی تحلیلی می باشد. یافته ها نشان می دهد که برند شهری می تواند با تمام ویژگیهای تاریخی ، فرهنگی ، هنری افزایش جذابیت، امنیت شهری، خوانایی وسرزندگی برای شهروندان و گردشگران و به تیع آن توسعه گردشگری و رونق اقتصادی داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.