نقش قابلیتهای کلیذی سازمان در انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی با تأکید بر شرکت هواپیمایی ساوسوست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش قابلیتهای کلیذی سازمان در انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی با تأکید بر شرکت هواپیمایی ساوسوست دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش قابلیتهای کلیذی سازمان در انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی با تأکید بر شرکت هواپیمایی ساوسوست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش قابلیتهای کلیذی سازمان در انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی با تأکید بر شرکت هواپیمایی ساوسوست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش قابلیتهای کلیذی سازمان در انتخاب استراتژی بهینه بازاریابی با تأکید بر شرکت هواپیمایی ساوسوست :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در این مقاله سعی داریم که به این موضوع که چگونه یک شرکت می تواند با بهره گیری از قابلیتهای محوری خودبخش ویژه بازار را انتخاب نماید و فعالیتهای خود را بر آن متمرکز بپردازیم. در خصوص اینکه استراتژی بخش ویژه بازار چیست ابهاماتی وجود دارد بسیاری از افراد تصور می کنند راهبرد بخش ویژه همان استراتژی بازارایابی هدفدار است لکن بین این دو تفاوت وجود دارد و با یک خط ظرفیت از یکدیگر متمایز می شوند در بازاریابی هدفدار شرکت قسمتهای مختلف بازار را شناسایی و یک یا چند قسمت را برای خود بر می گزنند و کلیه تلاشهای خود را بر آن بخش هدایت می کند. در این نوشتار درباره اینکه شرکتها و سازمانها چگونه می توانند با شناسایی توانایی های محوری خود اقدام به خلق ارزش متمایز برای مشتری کنند بحث می نماییم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.