بررسی رابط میان متغیر های شخصیتی مشتریان بر وفاداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابط میان متغیر های شخصیتی مشتریان بر وفاداری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابط میان متغیر های شخصیتی مشتریان بر وفاداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابط میان متغیر های شخصیتی مشتریان بر وفاداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابط میان متغیر های شخصیتی مشتریان بر وفاداری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

از انجا که بانکها هم مانند سایر سازمان ها و شرکتهای خدماتی نمی توانند از طریق جانشینی سرمایه به تولیدمهمی دست یابند و چنین سازمانهایی تنها از طریق حفظ مشتریان خود می توانند بقای خود را تضمین کنند لذا رضایت مشتری و بعد از آن وفاداری مشتری و حتی بالاتر از ان ایجاد روابط بلندمدت با مشتری برای موفقیت بانکها الزامی است پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر میزان وفاداری مشتریان می باشد روش پژوهش بکاربرده شده در این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوه ی گردآوری اطلاعات توصیفی و از شاخه همبستگی شمرده می شود. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از نرم افزار Spss20 تحلیل شده اند نتایج تحلیل آماری نشان می دهد ویژگی شخصیتی بر وفاداری مشتریان تاثیرگذار است و بین ویژگی های شخصیتی و وفاداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.