انتخاب تامین کننده مناسب قطعات ریخته گری چدنی برای مدیریت صادرات قطعات شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب تامین کننده مناسب قطعات ریخته گری چدنی برای مدیریت صادرات قطعات شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک AHP دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب تامین کننده مناسب قطعات ریخته گری چدنی برای مدیریت صادرات قطعات شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب تامین کننده مناسب قطعات ریخته گری چدنی برای مدیریت صادرات قطعات شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب تامین کننده مناسب قطعات ریخته گری چدنی برای مدیریت صادرات قطعات شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک AHP :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در ادبیات نوین مدیریت هریک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی سازماندهی کنترل؛ جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی محصول قیمت؛ توزیع؛ ترفیع و تعیین اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیطی داخلی و خارجی می باشد. در بین اجزای آمیخته بازارایبی ؛ کیفیت کالا و تنوع تولیدات؛ فروش طبق نظر مشتریان و ارایه تخفیف به نمایندگی ها مناسب بودن کالاهای مورد نظر خریداران و تحویل آنها در موعد مقرر و تبلیغ بین قطعه سازان و خودروسازان از بالاترین اولویت ها برخوردار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.