خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریا (مورد مطالعه شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریا (مورد مطالعه شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریا (مورد مطالعه شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریا (مورد مطالعه شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریا (مورد مطالعه شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

یکی از ابزارهای ضروری برای تحقیق و گسترش تجارت الکترونیک وجود سیستم بانکداری الکترونیک است و برای حضور فعال در بازارهای جهانی و برخورداری از مزایای فراوان تجارت الکترونیک، وجود نظام بانکی کارآمدی که بتواند همسطح با سایر بانکهای پیشرفته دنیا زمینه تعاملات مالی را برای کاربران داخلی وخارجی فراهم سازد ضروری است، اما هر تکنولوژی جدیدی را باید متناسب با فرهنگ و سنت های جامعه بومی سازی کرد و نیاز و خواست مردم را در نظر گرفت تا باعث پذیرش تکنولوژی و افزایش رضایتمندی مشتریان گردد. با توجه به اهمیت بحث کیفیت خدمات (به ویژه خدمات بانکی) و همچنین رویکرد مشتری گرایی و مشتری محوری که در سالهای اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رضایتمندی مشتریان از بعدهای اعتماد، پاسخگویی و اطمینان در میان مشتریان بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است. با توجه به ماهیت موضوع از روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه مورد بررسی، مشتریان بانک سپه هستند که با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند. در این پژوهش از آزمون خی دو یک بعدی استفاده و تمامی محاسبات به وسیله نرم افزار SPSS انجام شده است. نتایج تحقیق نشان میدهد بین ابعاد کیفیت و رضایتمندی مشتریان رابطه معنا داری برقرار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.