بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه سازمان ها در راستای ایجاد یک ساختار ضروری مناسب لازم است که به درستی خود را به مشتریان معرفی نمایند و این امر جز در سایه ارائه خدمات رضایت بخش میسر نخواهد بود در بانکها بیشتر خدمات توسط نیروی انسانی ارائه می شو د وتجهیز منابع در سطح استانداردهای جهانی؛ مستلزم داشتن کارکنانی ماهر و آموزش دیده است کارکنان مهمترین سرمایه هر سازمان می باشند در واقع کارکنان پل ارتباطی بین سازمان و مشتریان هستند. و این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش انجام تحقیق توصیفی از نوع علی می باشد جامعه آماری این تحقیق کارکنان شعب بانک ملت در شهر رشت هستند. اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه جمع اوری گردیده است و همچنین ۲ متغیر رضایت شغلی و تعهدات سازمانی منجر به تعهد کارکنان به سازمان میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.