تحلیل عددی استاتیکی پایداری تونل های دوقلو- مطالعه موردی تونل هاید وقلوی آزاد راه تهران- شمال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عددی استاتیکی پایداری تونل های دوقلو- مطالعه موردی تونل هاید وقلوی آزاد راه تهران- شمال دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عددی استاتیکی پایداری تونل های دوقلو- مطالعه موردی تونل هاید وقلوی آزاد راه تهران- شمال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عددی استاتیکی پایداری تونل های دوقلو- مطالعه موردی تونل هاید وقلوی آزاد راه تهران- شمال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عددی استاتیکی پایداری تونل های دوقلو- مطالعه موردی تونل هاید وقلوی آزاد راه تهران- شمال :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در این تحقیق، به تحلیل عددی استاتیکی تونل های دوقلو پرداخته شده است. بدین منظور از نرم افزار المان محدود و از اطلاعات تونل های دوقلوی البرز واقع در منطقه ۲ آزاد راه جدید تهران- شمال بعنوان مطالعه موردی Plaxis 2D استفاده شده است. در ابتدا دو مقطع با روباره های متفاوت ۱۰۰ متر و ۳۵۰ متر در محدوده توده غالب سنگ های تونل، که طبق پروفیل طولی تونل اکتشافی درسنگ های توف میباشد از تونل مورد مطالعه، انتخاب شد و مراحل مختلف حفاری و سیستم نگهداری مدل مورد تحلیل قرار گرفت که حداکثر تنش کل برابر۱۱/۲۳ مگاپاسکال و حداکثر جابه جایی برابر ۲/۳۲ میلیمتر محاسبه شد بیشینه نیروهای محوری و برشی و ممان خمشی به ترتیب ۲۲۲۰، ۱۷/۱ و ۱۲/۵۳ کیلو نیوتن در تونل اکتشافی می باشد. همچنین پس از حفر تونل غربی، مقادیر نیروهای داخلی در پوشش تونل شرقی افزایش یافته، به عبارت دیگر تاثیر حفر تونل غربی را بر تونل شرقی با توجه به افزایش نیروهای داخلی در پوشش بوقوع می پیوندد. در نهایت از نتایج همگرایی ابزار دقیق تونل شرقی توسط همگراسنج نصب شده شرکت مهندسین مشاور لانیز در دو نقطه، تاج نقطه A و دیواره تونل B در یک مقطع انتخابی مدل شده در کیلومتر ۴۸+۵۶۰/۵۰ با روباره ۱۰۰ متر بدست آمده، برای اعتبارسنجی نتایج عددی استفاده شد که میزان جابجایی توسط روش عددی و ابزار دقیق، مطابقت خوبی با هم داشتند و اختلاف موجود را نیز می توان بدلیل اختلاف در خصوصیات واقعی زمین و پوششتونل با موارد در نظر گرفته شده در نرم افزار دانست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.