کاوشی بر نقش تکنولوژی آموزشی در ارتقای خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مدرسه هوشمند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاوشی بر نقش تکنولوژی آموزشی در ارتقای خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مدرسه هوشمند دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاوشی بر نقش تکنولوژی آموزشی در ارتقای خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مدرسه هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاوشی بر نقش تکنولوژی آموزشی در ارتقای خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مدرسه هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاوشی بر نقش تکنولوژی آموزشی در ارتقای خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر مدرسه هوشمند :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

علم تکنولوژی آموزشی، قصد دارد از تمامی پدیده های علمی استفاده کند تا امر شیرین یادگیری سریعتر اتفاق افتااده ودیرتراز دست برود. پژوهش علی مقایسه ای حاضر نیز با هدف فهم نقش تکنولوژی آموزشی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزانمقطع راهنمایی مدارس هوشمند شهر قائمشهر انجام شده است. برای تکمیل پرسشنامه محقق ساخته راهبردهای تکنولوژی آموزشی و پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی )اون و فرامن( تعداد ۰۷ نفر دانش آموز در مدرسه هوشمند شاهد و عادی به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. برای هر دو پرسشنامه به ترتیب، ضریب پایایی معتبر و بالای ) ۸۹ /.( و ) ۹۸ /.( بدسات آماد.یافته های تحقیق نشان دادند که بین دانش آموزان مدارس هوشمند و عادی از لحاظ خودکارآمادی تحصایلی تفااوت معناادار وجود ندارد. همچنین بین خودکارآمدی دانش آموزان مدارس هوشمند و هیچ یک از این نوع آموزشها رابطه معناداری وجاود ندارد؛ اما بین این دو مدارس، از لحاظ اجزای تکنولوژی آموزشی )آموزش آنلاین، آموزش تلفن همراه و آموزش چند رسانه ای(تفاوت معنادار وجود دارد. نتایج این پژوهش می تواند، برای معلمان، برنامه ریزان آموزش و پرورش، مدیران و مسوولان آموزشی مفید واقع شود تا با شناسایی نقش مثبت فن آوری ها به حلقه مفقوده تکنولوژی آموزشی و جایگاه تکنولوژیست های آموزشی در آموزش توجه بیشتری کنند و در برنامه ریزی تلفیق فن آوری ها را مد نظر قرار دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.