حضور رسانه واقعیت افزوده در هنر معاصر و تحلیل چگونگی دریافت آن توسط آگاهی مخاطب بر اساس نظریه ادموند هوسرل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حضور رسانه واقعیت افزوده در هنر معاصر و تحلیل چگونگی دریافت آن توسط آگاهی مخاطب بر اساس نظریه ادموند هوسرل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حضور رسانه واقعیت افزوده در هنر معاصر و تحلیل چگونگی دریافت آن توسط آگاهی مخاطب بر اساس نظریه ادموند هوسرل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حضور رسانه واقعیت افزوده در هنر معاصر و تحلیل چگونگی دریافت آن توسط آگاهی مخاطب بر اساس نظریه ادموند هوسرل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حضور رسانه واقعیت افزوده در هنر معاصر و تحلیل چگونگی دریافت آن توسط آگاهی مخاطب بر اساس نظریه ادموند هوسرل :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه تکنولوژی دیجیتال در جنبه های مختلف زندگی انسان از جمله هنر نفوذ کرده است. در هنر معاصر، هنرمندان بسیاری با فناوری دیجیتال به عنوان رسانه سروکار دارند. مهمترین ویژگی هنر های نو رسانه ای معاصر، تعاملی بودن آن است. چرخش از تفکرعمیق در اثر هنری توسط مخاطب، به امکان تعامل با آن منجر به تغییرات در حوزه آگاهی و ادراک مخاطب این آثار می شود. به طور مثال کاربران هنر واقعیت مجازی تصور می کنند که در جهان واقعی نیز با حرکت انگشتان خود، قادر به پرواز خواهند بود. در نسخه بهبود یافته ای از واقعیت مجازی، در تکنولوژی واقعیت افزوده، نمایی سه بعدی از جهان واقعی برای مخاطب ایجاد می شودکه ترکیبی از واقعیت و داده های مجازی است. هنر واقعیت افزوده، هنری است که از تکنولوژی واقعیت افزوده به مثابه رسانه استفادهمی کند. هدف از این مقاله تبیین این مطلب است که هنر واقعیت افزوده چیست و چه ویژگی هایی دارد و پس از آن بررسی می شود که واقعیت ساخته شده توسط تکنولوژی واقعیت افزوده چه نسبتی با واقعیت جهان واقعی دارد و کنش مخاطب در برابر آن چگونه است. در این پژوهش با استفاده از نظریه هوسرل در باب آگاهی ایماژی مصورانه، و استفاده از روش تحلیل داده های ویدئویی در حوزهجامعه شناسی، به تحلیل آثار هنر واقعیت افزوده پرداخته می شود که توسط هنرمند معاصر یوشع ابراهیم در ماه آپریل سال ۴۱۰۲ میلادی در شهر مریدا در مکزیک به نمایش در آمده اند. چنان چه از تحلیل این آثار برداشت می شود، واقعیت تولید شده توسط رسانه واقعیت افزوده با واقعیت جهان واقعی تفاوتی نداشته و مخاطب، نسبت به آن همچون پدیده های واقعی کنش نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.