تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تمایزیافتگی و تفکرارجاعی: نقش واسطهای درماندگی آموخته شده :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
پژوهش حاضرباهدف پیش بینی تفکرارجاعی براساس تمایز یافتگی خودباواسطه درماندگی اموخته شده دردانشجویان انجام شد ۳۳۵نفر۱۶۴پسرو۱۷۶دختر ازدانشجویان دانشگاه آزاد لار به روش خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند و پرسشنامه های تمایزیافتگی دریک ۲۰۱۱ پرسشنامه درماندگی اموخته شده کوینلس و نلسون ۱۹۸۸ و پرسشنامه تفکرارجاعی ارینگ ۲۰۱۰ پاسخ دادند نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه به شیوه هم زمان مبتنی برروش بارون و کنی ۱۹۸۶ نشان دادند که واکنش ازی عاطفی هم آمیختگی بادیگرانو گسلش عاطفی پیشبینی کننده مثبت تفکرارجاعی و موقعیت من پیش بینی کننده منفی تفکرارجاعی است همچنین هم امیختگی بادیگران وگسلش عاطفی پیش بینی کننده مثبت درماندگی اموخته شده و موقعیت من پیش بینی کننده منفی درماندگی اموخته شده بودند درنهایت درماندگی اموخته شده دررابطه بین تمایز یافتگی و تفکرارجاعی نقش واسطه ای را ایفا کرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.