تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمان ها دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بازاریابی رابطه مند و عملکرد سازمان ها :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

بشر از آغاز خلقت با ذهنی مستعد، ولی فاقد تجربه با پدیدههای جهانی پیرامونش مواجه شد و به تدریج بذرهای استعداد درونی خویش را شکوفا کرد. امروزه مفاهیم ذهنی بشر مملو از طرحهای تکاملیافتهای است که مدتها پیشدر قالبهای خام و ابتدایی، در ذهن بسیاری از افراد اندیشمند و خلاق جوانه زده و به تدریج توسط نسلهای متوالی تکاملی یافتهاند . خلاقیت به عنوان یک نیاز عالیه بشری در تمام ابعاد زندگی او مطرح است و عبارت است از تحولاتدامنه دار و جهشی در فکر و اندیشه انسان بطوری که حائزیت توانائی در ترکیب عوامل قبلی به طرق جدید باشد را شامل میشود. خلاقیت بیشتر یک فعالیت ذهنی و فکری است و نوآوری بیشتر جنبه عملی دارد. در حقیقتمحصول نهایی عمل خلاقیت است و نوآوری میتواند در خطمشیها، فرآیندها، فنون نیز مانند فعالیتها و رفتارهای افراد رخ میدهد. نوآوری مهارتی است که با بسیاری همکاری های دیگر همراه است. بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او )شرکت( خرید کنند و دیگران را نیز به این کارترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضایتمندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود، مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود.بازاریابی رابطه مند تمام گام هایی است که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد. بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود . در این پژوهش، تاثیر نوآوری و خلاقیت بر بهبود بازاریابی رابطهمند و عملکرد بهتر سازمان ها مورد بررسی می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.