بررسی نقش عکس در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش عکس در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش عکس در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش عکس در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش عکس در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
تبلیغ ریشه در زندگی اجتماعی انسانها دارد. شیوه ای است برای انتقال پیام و اطلاع رسانی و از روش های گوناگونی بهره می گیرد. یکی از این روش ها و شاید یکی از قدیمی ترین آنها بیلبورد است. نصببیلبوردهای تبلیغاتی در شهرها و جاده ها، یک پتانسیل بالقوه برای تبلیغات می باشد که اگر با اصول موثر هدایت شوند، موجب توجه و تمایل بیشتر مخاطبان در جهت خرید محصول یا خدمت ارائه شدهمی گردند. پوسترهایی به ابعاد بزرگ که عکس ها و نوشته های روی آن بیشترین نقش را در جلب توجه مخاطب دارند. پرسشی که مطرح می شود این است که ضرورت شکل گیری بیلبورد چه بوده و جایگاه طراحی بیلبورد و عکس در آن چیست؟ در این مقاله سعی شده است ضمن ارائه مفاهیم مربوط بهتبلیغات محیطی و بیلبورد، به اهمیت طراحی پیکره بیلبورد و نقش عکس در آن پرداخته شود. از آنجاکه عکس ابزاری شفاف و گویا در جذب اعتماد و بیان امکانات محصول است، لذا بهترین ابزار برای پرداختن به ویژگی های محصول و معرفی آن است. لذا نقش عکس در بیلبورد در کنار طراحی مناسب پیکره، اساسی و انکارناشدنی است. به همین منظور با استفاده از روش توصیفی تحلیلی به بررسی – خلاقیت و نوآوری در تصویر، جذابیت در طرح بصری، ایجاد همگونی رنگ، پیام و ماهیت محصول در بیلبورد، اندازه مناسب و طراحی پیکره بیلبورد پرداخته شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.