بررسی جایگاه عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی جایگاه عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه انجام گرفت. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نحوه ی گرد آوری داده ها، تحقیقی توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری شامل کلیه زیان دیدگان بیمه های اتومبیل شرکت بیمه نوین در شهر کرمانشاه می باشد که در شش ماه اول سال ۲۹۳۱ حداقل یکبار از خدمات بیمه نامه اتومبیل استفادهکرده اند. بدلیل گستردگی جامعه آماری و عدم امکان انتخاب تصادفی افراد، از نمونه گیری به روش طبقه ای در دسترس صورت گرفته است که منظور از آن زیان دیدگانی هستند که جهت انجام کارهای پرداختخسارت به یکی از جایگاه های پرداخت خسارت، در شهر کرمانشاه مراجعه کرده اند. حجم نمونه انتخابی ۱۵۲ نفر می باشد. برای جمع آوری داده های مورد نیاز از پرسش نامه محقق ساخته استفاده شد. رواییپرسشنامه توسط تنی چند ) ۶ نفر( از متخصصین حوزه مدیریت و صنعت بیمه، مورد تأیید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه نیز توسط آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرار گرفت که ۳۱ درصد تعیین گردید. جهتتجزیه و تحلیل داده ها ابتدا برای اطمینان از نرمال بودن جامعه، آزمون کولموگروف اسمیرنوف انجام – گرفت و بعد از اطمینان از نرمال بودن داده ها، برای بررسی معناداری اختلاف بین توزیع مشاهده شده وتوزیع مورد انتظار از آزمون خی دو استفاده شد. نتایج نشان داد که چهار عامل )تمرکز بر مشتریان کلیدی، سازماندهی مناسب، مدیریت دانش، تکنولوژی مناسب( در اجرا و پیاده سازی CRM در شرکت های بیمه سهم عمده ای دارند. سپس عوامل مؤثر در اجرا و پیاده سازی CRM ، اولویت بندی گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.