بررسی اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبردهای انگیزشی بر عملکردتحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطهی دخترانه زاهدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبردهای انگیزشی بر عملکردتحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطهی دخترانه زاهدان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبردهای انگیزشی بر عملکردتحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطهی دخترانه زاهدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبردهای انگیزشی بر عملکردتحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطهی دخترانه زاهدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبردهای انگیزشی بر عملکردتحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطهی دخترانه زاهدان :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر، باهدف بررسی میزان اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبرهای انگیزشی بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان انجام میگیرد. با توجه به اهمیت پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در زندگی و شناخت هر چه بیشتر عوامل کلیدی در رشدخودباوری و توانمندی آنان، پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی سلامت روانی و استفاده از راهبردهای انگیزشی بر عملکردتحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطهی دخترانه زاهدان در سال تحصیلی ۴۹ ۴۹ در جهت پاسخگویی به این سوال که آیا بین سلامت روانی، راهبردهای انگیزشی و عملکردتحصیلی دانش آموزان رابطه معنی داری وجود دارد، انجام گرفت. جامعهآماری این پژوهش شامل کلیه دانشآموزان دختر سوم متوسطه شهرستان زاهدان میباشد که در سالتحصیلی ۹ ۳۹۴۹ مشغول بهتحصیل بودند. تعداد ۴۸۹ نفر از این دانشآموزان به روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری ) MSLQ ( استفاده شد. همچنین نتایج حاصل از تجزیه وتحلیل داده های پژوهش ارائه می گردد و جهت تجزیه وتحلیل دادهها و پاسخ به فرضیه ها از نرم افزار spss استفاده شدهاست. بدین ترتیب تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات در دو سطح توصیفی و استنباطی به انجام رسید. در سطح توصیفی ازمیانگین و انحراف معیار و در سطح استنباطی از آزمون همبستگی و تحلیل رگرسیون گام به گام استفاده گردید. نتایج حاصل نشان میدهد که بین باورهای انگیزشی، سلامت روان و عملکردتحصیلی دانشآموزان رابطه معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.