ارزشیابی دوره های آموزشی اعضای هیئت علمی و کارکنان در آموزش عالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی دوره های آموزشی اعضای هیئت علمی و کارکنان در آموزش عالی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی دوره های آموزشی اعضای هیئت علمی و کارکنان در آموزش عالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی دوره های آموزشی اعضای هیئت علمی و کارکنان در آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی دوره های آموزشی اعضای هیئت علمی و کارکنان در آموزش عالی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

دانشگاه و مراکز آموزش عالی یکی از مهم ترین و مؤثرترین نهادهایی هستند که با خدمات علمی خود نقش و تأثیر اساسی در توسعه سایر نهادها دارند. اما تحقق چنین نقشی نظام حمایتی و ساختی ویژه ای را نیز می طلبد، نظامی که به عینه بتواندخدمات آنها را جامع و نافع نماید.در همین رابطه یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین موضوعات که دانشگاه ها با آن مواجه اند ، استفاده از روش های مناسب ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی است . امروزه ، وجود نظام ارزیابی در خصوص توانایها و عملکرد اعضای هیئت علمی نیازی مشهود است ، اما در عمل استقرار چنین نظامی به سهولت انجام نمی شود . روشها و رویکردهای متعددی برای ارزیابی آموزشی اعضای هیئت علمی وجود دارد . بیشتر پژوهشهای صورت گرفته در این زمینه حاکی از استفاده از چهار رویکرد ارزیابی شامل ارزیابی توسط دانشجویان ، ارزیابی توسط همکاران ، خودارزیابی و ارزیابی توسطمدیران است . هدف از پژوهش حاضر ارزشیابی اثربخشی دوره آموزشی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ها می باشد که به روش کتابخانهای انجام شده است. اگرچه غالبا اعلام می شود، تحقیق و تدریس در دانشگاهها از اهمیت یکسانی برخوردارند، اما در فرایند انتخاب، استخدام و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه ها، عملا بر نقش پژوهش بیش از آموزش تاکید می شود و این امر منجر به این باور شده است که شاخصهای عملکرد آموزش عالی بیش از حد، بر بروندادهای پژوهشی متمرکز شده و کارکرد آموزشدر دانشگاه ها بطور گسترده ای مورد بی اعتنایی قرار گرفته است. در این بررسی تلاش می شود تا ابتدا چرخه کلی از ارزشیابی دوره های اعضای هیئت علمی در فعالیت های آموزش تشریحشده، سپس از راه معرفی گام به گام روش ارزیابی، زمینه آشنایی عملیاتی آموزش با این کار مهم فراهم شود . روش پژوهش حاضر، کتابخانه ای است و جامعه مورد بررسی پژوهش های انجام شده در زمینه ارزشیابی دوره آموزشی در آموزش عالی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.