تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد خودتحلیلی یکپارچه نگر برخودکارآمدی زنان مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد خودتحلیلی یکپارچه نگر برخودکارآمدی زنان مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد خودتحلیلی یکپارچه نگر برخودکارآمدی زنان مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد خودتحلیلی یکپارچه نگر برخودکارآمدی زنان مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد خودتحلیلی یکپارچه نگر برخودکارآمدی زنان مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد خودتحلیلی یکپارچه نگر بر خودکارآمدی زنان مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان انجام گرفت. روش پژوهش نیمه آزمایشی و ازطرح پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه آماری پژوهش شامل – ۲۰۰ زن مراجعه کننده به باشگاه های ورزشی وابسته به شهرداری شهر اصفهان در سال ۱۳۹۴ بود. به منظور انجام این پژوهش، با استفاده از روش نمونهگیری در دسترس ، ۲ باشگاه از میان ۲۰ باشگاه انتخاب و در یک فراخوان از افراد داوطلب شرکت در پژوهش ثبت نام به عمل آمد وسپس از میان آنها ۴۰ نفر با توجه به ملاک های ورود انتخاب و به صورت تصادفی به ۲ گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند) ۲۰ نفر گروه آزمایش ، ۲۰ نفر گروه کنترل(. ابزار مورد استفاده مقیاس خودکارآمدی عمومی شوارتزر بود. دادههای بدست آمده با روش آماری تحلیل کواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین خودکارآمدی گروه آزمایش و کنترل در سطح ۰۱ / ۰ > p تفاوت معنیداری وجود دارد. بنابراین میتوان نتیجه گرفت که رویکرد تحلیلی یکپارچه نگر بر بهبود خودکارآمدی زنان موثر است و به عنوان یک روش درمانی میتوان از آن استفاده نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.