بررسی رابطه ی میزان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و تعهد سازمانی بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی میزان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و تعهد سازمانی بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی میزان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و تعهد سازمانی بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی میزان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و تعهد سازمانی بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی میزان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و تعهد سازمانی بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطهی میزان کاربست مؤلفههای سازمان یادگیرنده میان کارکنان آموزش و پرورش شهرستان گناوه ، بر اساس پنج مؤلفه مدل پیتر سنگه با تعهد سازمانی بود . روش این پژوهش، توصیفی – همبستگی بوده و نمونه ای با تعداد ۰۳۲ نفربه شیوه طبقهای تصادفی از میان کارکنان آن اداره انتخاب گردید و تعداد ۰۱۲ نفر در این پژوهش شرکت نمودند. ابزار اندازه گیری ازدو عدد پرسشنامه سازمان یادگیرنده و پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مییر تشکیل شده بود که پایایی آنها با استفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب برابر۰/۹۵,۰/۷۲ به منظور تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی وآمار استنباطی برای تعیین میزان همبستگی و رابطه بین متغیرها از تحلیل رگرسیون چندگانه و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید. همچنین برای تحلیل دادهها از نرم افزار ۰۱ SPSS 33 استفاده شده است.از تعداد کل نمونه آماری این پژوهش۵۶/۹درصد زن و ۴۳/۱درصد مردبودند یافته های تحقیق نشان داد ، اختلاف میانگینهای مشاهده شده گروه نمونه برای خرده مقیاسهای توانایی فردی، الگوهای ذهنی، چشم اندازمشترک، یادگیری گروهی و تفکر سیستمی با میانگین پیش بینی شده معنادار است . نتایج پژوهش حاکی از آن بود که در اداره مذکور، ویژگیهای مطلوب سازمان یادگیرنده در ابعاد تسلط شخصی ، الگوهای ذهنی، چشم انداز مشترک ، یادگیری گروهی و تفکر سیستمی وجود دارد . همچنین رابطه این مؤلفهها با تعهد سازمانی کارکنان معنادار است و میتوانند در میزان تعهد سازمانی نقش داشته باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.