تحقیق نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌کننده)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌کننده) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌کننده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌کننده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق نقش بسته‌بندی در فروش بیشتر اجناس (بسته‌بندی و مصرف‌کننده) :

لزوم ایجاد بسته مناسب در جهت فروش اجناس تولیدی کارخانجات، نقش پیدایش شکل و روش خاصی در ارائه آن به مصرف‌کنندگان می‌باشد. بدین صورت که اجناس تولیدی می‌بایست در جهت استانداردهای خاص مصرفی حرکت کرده و آن چیزی نیست مگر سلایق فردی و عامه‌پسند. لذا حجم وسیع از اجناس مصرفی به‌دلیل داشتن بازار رقابتی شروع به خودنمایی کرده و چشمان مصرف‌کنندگان به خود خیره می‌کند. که در این قسمت سرمایه‌گذاری بخش بسته‌بندی خود را به وضوح نشان داده و اینکه به زبان ساده‌تر مجموعه بسته‌بندی کالا را در یک کلام می‌توان خروجی یک کارخانه نام برد.
لذا در بخش بسته‌بندی مصرف کنندگان علاوه بر نیز یک زیبای آن ، به مواردی از نظر مقاومت بسته هندسه بسنه بندی، مشخصات مواد داخل بسته‌بندی و … توجه زیادی می‌گردد که خود در جهت آشنایی بیشتر مردم با آن کالا و همچنین اطلاعات دقیق روی آن به بالا رفتن فروش و رضایت مشتری کمک بسزایی می‌نماید.
پس به وضوح دیده می‌شود که بسته‌بندی کالا و قبول مصرف‌کننده به ‌عنوان دو رکن جدا نشدنی از هم، رونق فروش اجناس را در پی دارد.
بررسی مشکلات موجود در بسته بندی خرمای صادراتی
از مشکلات موجود در صادرات خرما، وجود تعرفه هاو حقوق گمرکی بالا برای واردات کارتن و
مواد اولیه بسته بندی خرمای صادراتی به کشور است که موجب شده است هزینه بسته بندی خرما
در ایران در مقایسه با سایر کشور ها افزایش یابد و چون هزینه بسته بندی در سایر کشورها مانند دوبی بسیار پایین تر از ایران است ابتدا صادر کنندگان ایران، خرمای صادراتی خود را به صورت
فله ای به آنجا ارسال می کنند و پس از بسته بندی مجدد به بازارهای هدف صادر می شود . این در حالی است که امکانات بسته بندی مناسب کالاهای صادراتی مانند خرما چه از نظر تامین
ماشین آلات و تکنولوژی و چه از نظر نیروی انسانی وجود دارد و تنها درصد اندکی از مواد اولیه و تکنولوژی مورد نیاز در صنایع بسته بندی که امکان تولید آن در داخل نیست باید از خارج وارد شود به نظر می رسد صنعتگران داخلی قادر به تامین ماشین آلات و تکنولوژی مورد نیاز بسته بندی خرمای صادراتی هستند فقط باید آنها را در تامین مواد اولیه مورد نیاز شان حمایت کرد.
حمایت دولت از صادرکنندگان خرما برای استفاده از بسته بندی مناسب در داخل می تواند حضور مستمر و موفق ایران را در بازار های جهانی و جایگاه ایران را در زمینه تولید و صادرات این محصول در دنیا حفظ کند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.