نقش مؤلفه های تجربه برند در توسعه صادرات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مؤلفه های تجربه برند در توسعه صادرات دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مؤلفه های تجربه برند در توسعه صادرات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مؤلفه های تجربه برند در توسعه صادرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مؤلفه های تجربه برند در توسعه صادرات :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در نظر دارد که در ابتدا به شناسایی متغیرهای بحرانی تأثیرگذار بر تجربه برند بپردازد و در نهایت تأثیر این متغیرها را بر توسعه صادرات مورد بررسی قرار دهد. این پژوهش از نوع اکتشافی و از لحاظ شیوه انجام کار توصیفی – پیمایشی می باشد. جهت جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسش نامه استفاده شده است. که ضریب آلفای کرونباخ پرسش نامه مؤلفه های تجربه برند ۰/۷۹ و توسعه صادرات ۰/۷۱ می باشد. جامعه آماری در این پژوهش تولیدکنندگان و صادرکنندگان شرکت های کوچک و متوسط (شاغل در استان تهران) بودند که از بین آن ها ۲۵۰ نفر به عنوان نمونه به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون تحلیل کامل اکتشافی و رگرسیون چندگانه استفاده شده است. مرد انجام آزمون تحلیل عاملی اکتشافی در نهایت شش عامل: وفاداری برند، مشخصه های فیزیکی، فاکتورهای قیمتی، مشخصه های عملکردی، روابط برند و موقعیت برند از عوامل تأثیرگذار بر تجربه برند شناسایی شده اند. با انجام آزمون رگرسیون چندگانه مشخص شد که عوامل فاکتورهای قیمتی، مشخص عملکردی و روابط برند بیشترین تأثیر را بر توسعه صادرات دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.