کیفیت رابطه نام تجاری، شناسایی ابعاد و عوامل تأثیرگذار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کیفیت رابطه نام تجاری، شناسایی ابعاد و عوامل تأثیرگذار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کیفیت رابطه نام تجاری، شناسایی ابعاد و عوامل تأثیرگذار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کیفیت رابطه نام تجاری، شناسایی ابعاد و عوامل تأثیرگذار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کیفیت رابطه نام تجاری، شناسایی ابعاد و عوامل تأثیرگذار :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

در بازاریابی مصرف کننده، نام های تجاری غالباً نقطه آغاز تمایز بین پیشنهادات رقابتی بوده اند به طوری که در موفقیت و پیشرفت سازمان ها می توانند حیاتی باشند. لذا بسیار مهم است که مدیریت نام های تجاری به صورت استراتژیک مورد توجه واقع شود. امروز جلب رضایت مشتری به ویژه در حوزه خدمات و کالاها در گروی ارائه خدمات و کالاهای با کیفیت است. کیفیت رابطه نام تجاری یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در افزایش سطح کیفیت خدمات، کالاها و در نتیجه افزایش وفاداری مشتریان می باشد. از آنجایی که تأمین کیفیت خدمات و کالاها یک چالش اصلی و حیاتی در صنایع گوناگون می باشد، پژوهش حاضر به دنبال شناسایی کیفیت رابطه نام تجاری، ابعاد و عوامل تأثیرگذار بر آن می باشد. در این راستا اطلاعات مورد نیاز از روش کتابخانه ای و تار نماهای علمی استخراج و سپس نظرات خبرگان و اساتید به آن اضافه شده است. مطالعه مبانی نظری در این زمینه نشان داد که کیفیت رابطه نام تجاری دارای شش بعد علاقه، خود ارتباطی، وابستگی متقابل رفتاری، ارتباط نزدیک، کیفیت همیاری و تعهد شخصی است. همچنین این سازه خود تحت تأثیر متغیرهایی نظیر قبیله گرایی نام تجاری ، وابستگی نام تجاری و شهرت نام تجاری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.