روش تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در احصاء اولویت های راهبردی ارزش های مصرفی در مدیریت برند بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در احصاء اولویت های راهبردی ارزش های مصرفی در مدیریت برند بانکی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در احصاء اولویت های راهبردی ارزش های مصرفی در مدیریت برند بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در احصاء اولویت های راهبردی ارزش های مصرفی در مدیریت برند بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش تلفیقی تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره در احصاء اولویت های راهبردی ارزش های مصرفی در مدیریت برند بانکی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

مدیریت برند و مهندسی یک نام تجاری همچون یک با اینکه از آنجا که با دایره وسیع از مشتریان در تقابل است. بنابراین مدیریت هزینه و اولویت بندی برنامه های کاری در آن حایز اهمیت است. بنابراین این مقاله قصد دارد تا با بهره گیری از پنج تکنیک تصمیم گیری چند معیار به اولویت بندی دقیقی از عوامل مؤثر بر انتخاب برند از منظر ارزش های مصرفی بپردازد. برای این کار سه بانک مطرح ملی، ملت و سپس به عنوان مورد های مطالعاتی مد نظر قرار گرفتند و عوامل توسط خبرگان و روش دلفی شناسایی و احصاء شد. سپس توسط دو روش AHP و TOPSIS رتبه بندی اولیه صورت گرفت و در ادامه به کمک روش های اقدامی Borda ، Copland و میانگین خطبه ها به یک رتبه بندی نهایی دست می یابد که قابلیت عرضه در شورای راهبردی سازمان را دارا است. بر اساس نتایج به دست آمده پیشنهاداتی در جهت برنامه ریزی راهبردی در صنعت بانکداری ارائه خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.