رابطه نگرش خریدار نسبت به برند شرکت فروشنده بر کیفیت رابطه خریدار – فروشنده در بازارهای صنعتی (مطالعه موردی پتروشیمی مارون)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه نگرش خریدار نسبت به برند شرکت فروشنده بر کیفیت رابطه خریدار – فروشنده در بازارهای صنعتی (مطالعه موردی پتروشیمی مارون) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه نگرش خریدار نسبت به برند شرکت فروشنده بر کیفیت رابطه خریدار – فروشنده در بازارهای صنعتی (مطالعه موردی پتروشیمی مارون)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه نگرش خریدار نسبت به برند شرکت فروشنده بر کیفیت رابطه خریدار – فروشنده در بازارهای صنعتی (مطالعه موردی پتروشیمی مارون)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه نگرش خریدار نسبت به برند شرکت فروشنده بر کیفیت رابطه خریدار – فروشنده در بازارهای صنعتی (مطالعه موردی پتروشیمی مارون) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه شرکت هایی که در بازارهای صنعتی رقابت می کنند با افزایش رقابت ناشی از جهانی شدن بازار، تغییرات تکنولوژی و تقاضای بیشتر مشتریان مواجه می شود. همه این تغییرات تأثیر زیادی در رفتار حدید صنعتی و استراتژی تدارکات شرکت های صنعتی دارد. بنابراین پاسخ گویی به تقاضای خریداران صنعتی پیچیده است. از طرف دیگر با توجه به افزایش شناخت نسبت به نقش برند در موفقیت در بازارهای صنعتی امروزه تحقیقات و روی این مطلب متمرکز شده اند که چگونه به برندها برای خریداران صنعتی دارای اهمیت می باشند و از آنجا که روابط بین خریدار و تأمین کننده در بازارهای صنعتی دارای اهمیت بالایی است این پژوهش به دنبال ارزیابی تأثیر ابعاد کیفیت رابطه بر ارزش ویژه برند در بازارهای صنعتی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه خریداران شرکتی محصولات شرکت پتروشیمی ما رو واقع در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر هستن. روش تحقیق به لحاظ جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی است و با استفاده از ابزار پرسش نامه مورد آزمون قرار گرفته است. مفاهیم اصلی مورد استفاده در مدل شامل نگرش خریدار نسبت به برند شرکت فروشنده، نگرش خریدار نسبت برند محصول فروشنده، کیفیت رابطه خریدار – فروشنده و ارزش ویژه برند فروشنده می باشند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.