تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز مرکز با و حفظ مشتریان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بانک ها برای موفقیت در ارائه خدمات اقدام بازاریابی می کنند در بانکداری نوین بانک ها برای شناسایی مشتریان و نیازهای آن ها دست به بازاریابی تک تک و بازاریابی براساس پایگاه می زنند. بنابراین مدیریت مؤثر بازاریابی زمانی در بانک اعمال می شود که مدیر با توجه به رسالت و اهداف بانک و پیش بینی تأثیرات محیطی و تجزیه و تحلیل فرصت ها تهدیدها و داشتن برنامه ریزی مناسب و استفاده از آمیخته ی بازاریابی بتواند ضمن جذب مشتری های جدید مشتری های موجود را حفظ نماید. مشتری مداری و جلب رضایت مشتری قانون اول تجارت است و بانک ها همواره خواهان این هستند که میزان رضایت مشتریان خود را بالا ببرند تا با ایجاد وفاداری در آن ها به سودآوری دستیابند. در این تحقیق سعی گردیده است تا تفسیر بازاریابی خدمات مالی و اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک در بازار امروز جذب و حفظ مشتریان مورد بررسی قرار گیرند این منظور طی یک مطالعه توصیفی پیمایشی با استفاده از پرسش نامه استاندارد که پایایی آن با ضریب آلفای کرونباخ ۰-۸۷ مورد تأیید قرار گرفت ۲۶۹ نفر از کارکنان بانک انصار استان اصفهان به عنوان جامعه آماری انتخاب و با استفاده از تمام شماری توزیع شد نکته داده های مورد نیاز برای آزمون فرضیه های این پژوهش گردآوری گردید. فرضیات تحقیق با استفاده از آزمون پیرسون تجزیه و تحلیل شد. نتایج تحقیق نشان می دهد که مؤلف خدمات بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری جذب و حفظ مشتریان تأثیرگذار نمی باشد ولی مؤلفه های قیمت، ترفیع، کارکنان، مکان فرایندها و دارایی های فیزیکی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری جذب و حفظ مشتریان تأثیرگذار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.