تأثیر ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند و قصد خرید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند و قصد خرید دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند و قصد خرید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند و قصد خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر ارزش ویژه برند بر آگاهی از برند و قصد خرید :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
یکی از باارزش ترین دارایی های هر شرکت برند آن شرکت می باشد . هرچه ارزش برند در ضمن مصرف کنندگان بیشتر باشد، شرکت می تواند در سایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند. بنابراین ایجاد برند فردی و دارای ارزش بالای که اولویت بازاریابی برای عده کثیری از شرکت های بزرگ امروزی گردیده است چرا که مزایای بسیاری را در بر دارد: برندهای قوی به شناساندن یک شرکت در بازار کمک می نمایند، سهم بازار سازمان را افزایش می دهند، سودآوری سازمان را می افزایند و سازمان ها را قادر به وضع تصمیمات استراتژیک تر می کنند ، مشتریان وفادار تر سازمان ایجاد می کنند، دلیلی برای انتخاب شدن توسط مشتریان محسوب می شوند و در نهایت این که به راحتی قابل تقلید نمی باشند و مزیت رقابتی متمایز محسوب می شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.