بررسی میزان رضایتمندی مردم از سرویس ADSL شرکت مخابرات و کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایتمندی مردم از سرویس ADSL شرکت مخابرات و کرمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایتمندی مردم از سرویس ADSL شرکت مخابرات و کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایتمندی مردم از سرویس ADSL شرکت مخابرات و کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایتمندی مردم از سرویس ADSL شرکت مخابرات و کرمان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش، بررسی کیفیت یکی از انواع خدمات شرکت مخابرات استان کرمان با عنوان سرویس اینترنت پرسرعت ADSL ، از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جلب مشتریان است. در این مطالعه کیفیت این سرویس در شهرستان های مختلف استان، با توجه به مدل مفهومی سروکوال و از شش جنبه قابلیت اطمینان، مسئولیت پذیری، ضمانت و تضمین، همدلی، ابعاد و ظواهر فیزیکی و راحتی در دسترسی به خدمات مورد بررسی قرار می گیرد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسش نامه است که برای اثبات روادید پرسش نامه ها، آن ها طی مرحله ممیزی به نظرخواهی متخصصان و صاحب نظران گذاشته و برای آزمون ثبات نتایج اندازه گیری از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است. همچنین به منظور برآورد حجم نمونه در این تحقیق از فرمول کوکران استفاده گردیده است و پرسش نامه ها پس از مشخص شدن حجم نمونه، به صورت حضوری در کل ثبت استان توزیع گردیدند. یافته های این پژوهش نشان می دهد که اگرچه بین انتظارات مشتریان عملکرد شرکت در رابطه با هر یک از ابعاد شش گانه مورد مطالعه، اختلاف معناداری وجود دارد اما در کل، رضایت نسبی از سرویس ADSL شرکت مخابرات استان کرمان وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.