بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک (مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهرستان گلپایگان) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد به بانک سپه می باشد. این عوامل شامل ارائه مشاوره اطلاعات، کارکنان به منزله سازمان، ارائه خدمات مکمل، برقراری ارتباط صمیمانه، انعطاف پذیری در ارائه خدمات بانکی، فناوری و فرایندها، کسب آمادگی برای پاسخ گویی به مشتریان، تجارب قبلی مشتریان، شهرت بانک در ذهن مشتریان، رسیدگی به شکایات، کسب آمادگی برای پاسخ گویی به مشتری می باشد. روش انجام تحقیق توصیفی و کاربردی می باشد. جامعه آماری تحقیق را مشتریان ویژه بانک سپه گلپایگان تشکیل می دهند. روش نمونه گیری تحقیق تصادفی ساده می باشد. حجم نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران ۱۶۹ نفر محاسبه گردید. تجزیه و تحلیل با استفاده از نرم افزار spss 20 انجام که. نتایج تحقیق نشان داد که کلیه این عوامل بر اعتماد مشتریان بانک سپه تأثیر مثبت و قوی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.