بررسی رابطه بین متنوع سازی استراتژی های تولید شرکت های قطعه ساز و میزان عملکرد مالی در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت اتحاد موتور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین متنوع سازی استراتژی های تولید شرکت های قطعه ساز و میزان عملکرد مالی در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت اتحاد موتور) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین متنوع سازی استراتژی های تولید شرکت های قطعه ساز و میزان عملکرد مالی در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت اتحاد موتور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین متنوع سازی استراتژی های تولید شرکت های قطعه ساز و میزان عملکرد مالی در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت اتحاد موتور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین متنوع سازی استراتژی های تولید شرکت های قطعه ساز و میزان عملکرد مالی در صنعت خودروسازی ایران (مطالعه موردی: شرکت اتحاد موتور) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

امروز سازمان ها دریافته اند که سود حاصل از برنامه ریزی های انجام شده پیش از حالت های بدون برنامه ریزی در سازمان است. از این رو یکی از راه های پاسخ گویی به عملکرد بلندمدت و کسب سود سهامداران شرکت در آینده، می تواند از طریق یک برنامه راهبردی و یا استراتژیک به دست آید. مهم ترین دلیل از دست دادن جایگاه رقابتی شرکت در بازار موضوع عملکرد مالی شرکت ها می باشد. بنابراین، با توجه به موارد فوق، تحقیق حاضر نیز با هدف (بررسی رابطه بین متنوع سازی استراتژی تولید کالا و خدمات – بازار و میزان عملکرد مالی شرکت در صنعت خودروسازی ایران و به صورت یک مطالعه موردی در شرکت اتحاد موتور)، جهت سنجش و آزمون فرضیات اساسی خود با استفاده از داده های شرکت در دوره زمانی بین سال های ۱۳۸۶ لغایت ۱۳۹۲ مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. تحقیق حاضر بیانگر وجود رابطه ای معنادار بین مؤلف فعالیت های متنوع سازی استراتژی تولید کالا و خدمات بازار با میزان عملکرد مالی حاشیه فروش شرکت و میزان عملکرد مالی نرخ بازده دارایی شرکت و میزان عملکرد مالی نرخ رشد فروش شرکت بوده و وجود رابطه معنادار بین مختلف فعالیت های متنوع سازی استراتژی تولید کالا و خدمات – بازار با میزان عملکرد مالی نرخ بازده حقوق صاحبان سهام شرکت را نفی می نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.