بررسی تأثیر توانایی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر توانایی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر توانایی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر توانایی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر توانایی های بازاریابی بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۳۴

چکیده مقاله:

استراتژی های بازاریابی، تبلیغات و میزان کسب بازارهای محصولات قادر خواهند بود تا موفقیت بنگاه در به دست آوردن سهم متناسب یزد بازار فروش محصولات را تضمین نموده و سطح عملکرد و افزایش ارزش بنگاه را به ارمغان می آورند. البته تأثیر توانایی های بازاریابی و هزینه های مرتبط با آن بر عملکرد باتوجه به میزان توسعه یافتگی سازمان متفاوت می باشد که نشان دهنده تأثیر توسعه یافتگی و رابطه بین هزینه های بازاریابی و عملکرد بنگاه ها می باشد. بر همین اساس در تحقیق حاضر پژوهشگر به بررسی رابطه بین هزینه های بازاریابی و عملکرد شرکت های بورس باتوجه به توسعه یافتگی آن ها در بین ۹۲ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای دوره زمانی هفت سال از سال ها ۱۳۸۵ لغایت ۱۳۹۱ پرداخته است. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان می دهد که هزینه بازاریابی بر عملکرد شرکت ها تأثیرگذار است و این تأثیرگذاری هنگامی که شرکت ها به توسعه یافتگی بیشتری رسیده باشد، بیشتر و قابل ملاحظه تر است به گونه ای که تأثیر گذاری هزینه های بازاریابی بر عملکرد در شرکت های گسترده (با مالکیت دولتی کم، عمر بالا و با مالکیت نهادی زیاد) بیشتر از شرکت هایی است که هنوز گسترده نشده اند (مالکیت دولتی زیاد، عمر کند و با مالکیت نهادی پایین). همچنین نتایج حاکی از آنست که این شرکت های کوچک تر هستند که هزینه های بازاریابی آن ها بر عملکرد تفصیل بیشتری دارد و شرکت های بزرگ بازاریابی را به عنوان عامل ارزش آفرین به اندازه شرکت های کوچک تلقی نمی کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.