بررسی اثربخشی ارزشیابی عملکرد در ایران از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱?۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی ارزشیابی عملکرد در ایران از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱?۳۹۳ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی ارزشیابی عملکرد در ایران از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱?۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی ارزشیابی عملکرد در ایران از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱?۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی ارزشیابی عملکرد در ایران از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱?۳۹۳ :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی اثربخشی ارزشیابی عملکرد دبیران از دیدگاه مدیران مقطع متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر چگونگی گردآوری داده ها توصیفی پیمایش ۳۰ است. جامعه پژوهش شامل همه دبیران مدارس متوسطه جناح در سال تحصیلی ۹۴ – ۱۳۹۳ می باشد که متشکل از سد و شش نفر شامل (۳۷ زن و ۶۹ مرد) می باشد که باتوجه به حجم کل جامعه و مشورت استاد راهنما کل جامعه با روش سرشماری به عنوان نمونه انتخاب گردید. داده های پژوهش با استفاده از دو پرسش نامه محقق ساخت اثربخشی عملکرد و پرسش نامه ارزشیابی عملکرد جمع آوری شد. نوایی محتوایی پرسش نامه های پژوهش مورد تأیید متخصصان قرار گرفت و همچنین با استفاده از آزمون تحلیل عاملی روایی ۰/۷۹ پرسش نامه ارزشیابی عملکرد و همچنین ۰/۷۶ پرسش نامه ارزشیابی عملکرد تأیید شد. آیا این پرسش نامه های نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ در پرسش نامه اثربخشی عملکرد ۰/۸۹ و در پرسش نامه ارزشیابی عملکرد ۰/۹۱ محاسبه شد. داده های حاصل با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل گردید. نتایج این تحقیق نشان داد که ارزشیابی از عملکرد دبیران در صورتی که هدفمند باشد و به بازخورد مناسب منجر گردد و همه شاخصه های رفتاری و عمل کردی دبیران را تحت پوشش قرار دهد، بر اثربخشی فعالیت های در ایران در مدارس به شکل محسوسی مؤثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.