بررسی اثرات استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع بر فرایند تعالی سازمانی (مطالعه موردی شرکت پایانه های نفتی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع بر فرایند تعالی سازمانی (مطالعه موردی شرکت پایانه های نفتی ایران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع بر فرایند تعالی سازمانی (مطالعه موردی شرکت پایانه های نفتی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع بر فرایند تعالی سازمانی (مطالعه موردی شرکت پایانه های نفتی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع بر فرایند تعالی سازمانی (مطالعه موردی شرکت پایانه های نفتی ایران) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

دنیای پیش روی سازمان ها، دنیایی پر از رقابت و هستی پر چالش است. که در آن عموم پارادایم های اثرگذار تجاری، مورد شک و تردید قرار گرفته است. در این میان تکنیک ها و ابزارهای موجود در مدیریت کیفیت فراگیر به ساعت در سازمان ها به اجرا درآمد و حاصل آن سفره مدل هایی است که مسیر تعالی و سازمان ها را نشان می دهد. مدل EFQM از جمله این مدل ها است که به عنوان ابزاری جهت سنجش میزان تعالی سازمان ها معرفی شده است. از سوی دیگر سری استانداردهای ایزو ۹۰۰۰ را نیز عنوان ابزاری جهت نیل به تعالی سازمان معرفی کرده اند. از آنجایی که شرکت پایانه های نفتی ایران مدت هاست موفق به اخذ گواهی نامه چهار ستاره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی شده است و نزدیک به یک دهه که ایزو ۹۰۰۱ را در سازمان پیاده سازی نموده است، لذا پژوهش حاضر بر آن است تا به بررسی تأثیر پیاده سازی استقرار مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱) بر تعالی سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران بپردازد. روش تحقیق، توصیفی از نوع هم بستگی مبتنی بر مدل سازی معادلات ساختاری است. بدین منظور به اندازه ۱۵۲ نفر از کارکنان شرکت پایانه های نفتی می داد با استفاده از نمونه گیری طبقه ای انتخاب گردید. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه است که به مقدار پایایی آن آزمون ۰.۸۴ به دست آمده است. تحلیل داده ها نیز توسط نرم افزارهای SPSS و LISREL جام است و نشان داد که استقرار نظام مدیریت کیفیت ( ISO 9001:2008 ) بر فرایند تعالی سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران پستی دارد همچنین اگر چه ایزو ۹۰۰۱ بر معیارهای نتایج و توانمند ساز مدل تعالی سازمانی EFQM دارای تأثیر مستقیم و معنی داری است اما با توجه به نتایج نهایی تحقیق و ۷۰ معنی دار نقش میانجی معیارهای توانمند سازی مدل تعالی سازمانی در رابطه بین استقرار سیستم مدیریت کیفیت ( ISO 9001 ) بر معیارهای نتایج آن، در شرکت پایانه های نفتی ایران معنی دار نبود و تأیید نگردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.