اولویت بندی مشتریان در سازمان های خدماتی با به کارگیری تکنیک AIM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی مشتریان در سازمان های خدماتی با به کارگیری تکنیک AIM دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی مشتریان در سازمان های خدماتی با به کارگیری تکنیک AIM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی مشتریان در سازمان های خدماتی با به کارگیری تکنیک AIM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی مشتریان در سازمان های خدماتی با به کارگیری تکنیک AIM :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

جهانی شدن و پیشرفت تکنولوژی، شرکت ها را در معرض رقابتی سنگین قرار داده است. در این دوران، شرکت ها به مدیریت ارتباط با مشتری، به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری می نگرند. از مهم ترین عوامل موفقیت در واحد صنعتی تولیدی و خدماتی، شناسایی، ارزیابی و انتخاب بهترین مشتریان می باشد.، من در سازمان هایی که خدمات تخصصی ارائه می دهند، مخاطبین و یا سرویس گیرندگان تقاضایی بیش از عرضه سازمان طلب دارند، لذا هدف این تحقیق به کارگیری تکنیک نیازی از زیرمجموعه تصمیم گیری چند شاخصه برای ارزش سنجی و اولویت بندی مشتریان است. تکنیکی به کار گرفته شده مدل تبادلی سطح تمایل می باشد و شاخص ها از نظرات خبرگان استخراج شده که شامل حجم کارکرد ریالی، تعداد مراجعات، دانش فنی، میزان تکامل و حس رفتار مشتری، اعتبار (برند) می باشد که یک راهکار جهت انتخاب بهترین مشتریان به صورت شرکت ارائه می نماید تا بتوانم با در نظر گرفتن معیارهای مناسب و با حداقل هزینه ممکن و صرف کمترین زمان حداکثر سود را از مشتریان سودآور به دست آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.