استفاده از ابزار BCG در شنا جایگاه و تدوین استراتژی های شرکت مخابرات استان کرمان در بازار فروش ADSL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از ابزار BCG در شنا جایگاه و تدوین استراتژی های شرکت مخابرات استان کرمان در بازار فروش ADSL دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از ابزار BCG در شنا جایگاه و تدوین استراتژی های شرکت مخابرات استان کرمان در بازار فروش ADSL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از ابزار BCG در شنا جایگاه و تدوین استراتژی های شرکت مخابرات استان کرمان در بازار فروش ADSL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از ابزار BCG در شنا جایگاه و تدوین استراتژی های شرکت مخابرات استان کرمان در بازار فروش ADSL :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

یکی از حوزه های خدمات ارتباطات دیتا ارائه اینترنت پرسرعت ADSL که تا قبل از سال ۱۳۹۱ تنها شرکت های خصوصی PAP موعظه ارائه آن را به جامعه دارا بودند. اما هم زمان با ورود شرکت مخابرات ایران و به تبع شرکت های مخابرات استانی از جمله شرکت مخابرات استان کرمان در سال ۱۳۹۱ به بازار فروش ADSL ، فضای کسب و کار در این حوزه رقابتی تر گردید. در محیط پیچیده کنونی که عوامل متعددی در دو فرایند کسب و کار اثر می گذارند، تعیین موقعیت کنونی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت دستیابی به جایگاه مورد نظر در آینده، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای استاندارد سازی و همچنین هموار سازی حرکت در این راستا، مدل ها و ابزارهایی وجود دارند که به دلیل کاربرد فراوان، سادگی و مفید بودن، در این تحقیق به بهره گیری از ماتریس BCG جهت بررسی مکان شرکت مخابرات استان کرمان در بازار فروش ADSL پرداخته ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.