طراحی و بهینه سازی لایه چینی پره توربین کامپوزیتی ۳کیلو واتی به روش تحلیلی و با استفاده از الگوریتم بهینه سازی چند متغیری ژنتیک میکرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و بهینه سازی لایه چینی پره توربین کامپوزیتی ۳کیلو واتی به روش تحلیلی و با استفاده از الگوریتم بهینه سازی چند متغیری ژنتیک میکرو دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و بهینه سازی لایه چینی پره توربین کامپوزیتی ۳کیلو واتی به روش تحلیلی و با استفاده از الگوریتم بهینه سازی چند متغیری ژنتیک میکرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و بهینه سازی لایه چینی پره توربین کامپوزیتی ۳کیلو واتی به روش تحلیلی و با استفاده از الگوریتم بهینه سازی چند متغیری ژنتیک میکرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و بهینه سازی لایه چینی پره توربین کامپوزیتی ۳کیلو واتی به روش تحلیلی و با استفاده از الگوریتم بهینه سازی چند متغیری ژنتیک میکرو :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در این مقاله لایه چینی پوسته یک پره توربین ۳ کیلوات ۲ متری بهینه سازی شده است. و بهینه ترین لایه چینی برای ساخت پوسته پره توربین بادی با توجه به مقدار بار وارد بر آن به دست آمده است. بهینه سازی در نرم افزار minitab16 به روش طراحی آزمایش تاگوچی در ۳ فاکتور: زاویه لایه ابتدا در دو سطح، ترتیب چیدمان در سه سطح و تعداد لایه در سه سطح انجام شده که در ابتدا و انتهای هر لایه ای چینی از الیاف سوزنی شبه همسان گرد به دلیل قابلیت عایق کاری و صافی سطح بالا استفاده شده است. سپس آزمایشات را در نرم افزار promal تحلیل می شود و بیشترین تنش وارد در راستای پره به عنوان یکی از توابع هدف به دست می آید. به منظور دستیابی به سازه ای با کمترین وزن ممکن است که استحکام مورد نیاز را داشته باشد، وزن پره نیز تابع هدف دوم تعیین می گردد که با استفاده از الگوریتم ژنتیک دو متغیر یک لایه چینی با کمترین تنش وارد بر اینکه داشتن کمترین وزن ممکن به دست می آید. بدین ترتیب با بررسی نتایج آزمون عملی و تحلیلی در شرایط بارگذاری مشابه به یک در صد اطمینان از نتایج آزمون تحلیل برای ساخت پره توربین دو متری می رسیم. با بهینه سازی انجام شده در این پروژه ریلی چینی و ضخامت در پره با توجه به استحکام مورد نیاز و وزن حداقل ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.