تحلیل اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای ورق های آلومینیومی در سازه های هوایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای ورق های آلومینیومی در سازه های هوایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای ورق های آلومینیومی در سازه های هوایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای ورق های آلومینیومی در سازه های هوایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اثر نیروی پیش بار در خستگی اتصالات لبه ای ورق های آلومینیومی در سازه های هوایی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در مقاله حاضر با استفاده از روش عددی المان محدود ، اثر نیروی پیش بار بر رفتار خستگی یک اتصال تک لپه برشی پیچ و مهره با ورق های آلومینیومی ۲۰۲۰-T2بررسی شده است. در این مقاله مدل المان محدود سه بعدی از نمونه پیچ و مهره شده شبیه سازی و تحلیل عددی شده که مکان ایجاد ترک های خستگی و علل بوجود آورنده آنها نیز مورد بررسی قرار گرفته و با نتایج تست های خستگی تجربی تطابق داده شده اند. نتایج عددی در تطابق مناسب با نتایج تجربی نشان می دهند که در مقادیر پایین پیش بارهای اعمالی شکست خستگی قطعات بر اثر انتشار ترک ها از محل تمرکز تنش (لبه سوراخ) اتفاق می افتد ولی با افزایش پیش بار عمر خستگی افزایش می یابد و شکست در فاصله ای دور از سوراخ و به علت پدیده خستگی سایش اتفاق می افتد. از طرفی با افزایش بیشتر مقدار پیش بار اتصال عمر خستگی کاهش می یابد و خستگی سایشی زودتر اتفاق می افتد. همچنین نتایج نشان داد که مرز بین مقادیر بالا و پایین پیش بار با افزایش دامنه تنش های اعمالی افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.